Magazyn „Natura” w nowej szacie.

Sieć Drogerii Natura zdecydowała się na rebranding magazynu „Natura”, który od stycznia 2022 r. ukazuje się jako miesięcznik.

Pismo jest skierowane nie tylko do klientów drogerii i członków Klubu Natura, ale także wszystkich osób zainteresowanych ekologią, zdrowym stylem życia w duchu zero waste i zrównoważonym rozwojem.

- Wokół nowego miesięcznika i Klubu Natura chcemy skupiać ludzi, którym leży na sercu dobro Ziemi, którym nie jest wszystko jedno, gdzie mieszkają, jakim powietrzem oddychają, co jedzą, co kupują. Po prostu to jak żyją. Chcemy razem z nimi sadzić drzewa, być przewodnikiem po świecie naturalnych kosmetyków i inspirować do ekologicznych zachowań – mówi Grażyna Tomala-Tylman, redaktor naczelna magazynu „Natura”. –

Zachęcamy do życia w zgodzie z trendem zero waste, dlatego od pierwszego numeru pokazujemy sposoby na to, jak ponownie wykorzystać przeczytany magazyn.

Okładka magazynu to kolaż przygotowany przez Barbarę Olejarczyk, malarkę, projektantkę graficzną, która ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Okładki są tak zaprojektowane, żeby czytelnik mógł wyciąć prace i oprawić je w passe-partout, tworząc kolekcję unikalnych grafik. Co miesiąc Barbara Olejarczyk, która jest również prężnie działającą aktywistką społeczną, będzie inspirowała czytelników do recykling całego magazynu.

Nowy layout miesięcznika „Natury” stworzyła Małgorzata Grula, dyrektor artystyczna studia projektowego PINKSHARK. Sekretarzem redakcji jest Olga Rosłonek. Miesięcznik jest bezpłatny.